Tävling i datadriven kommunikation öppnar igen – två tryckerier bland sponsorerna

Malin Anglert är vd för Swedma och Mattias Andersson på Miltton Insights är Gulnyckelns ordförande.
Malin Anglert är vd för Swedma och Mattias Andersson på Miltton Insights är Gulnyckelns ordförande. Swedma/Pressbild

Guldnyckeln – Swedmas tävling i direktmarknadsföring – är igång igen efter ett års pandemin-paus. Man ska utse årets bästa kampanjer inom det man kallar för ”datadriven kommunikation”.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT (Inkl. Promotion)
1.400 kr/månad Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.
promotion
Från: 298 kr/månad Läs allt vi skriver om produktmediabranschen
Annons