Stampens miljöhandbok 2012

Stampen-gruppen beskriver sitt miljöarbete i en nyutkommen handbok.

”Vi ska sopa rent framför egen dörr”. Så inleder Tomas Brunegård, vd och koncernchef för Stampen-gruppen den miljöhandbok som man nyligen publicerat. Den innehåller Stampens miljöredovisning för 2011 men också en intressant intervju med KTH-forkaren Åsa Moberg som svarar på frågor kring vilken typ av mediekonsumtion som är mest miljövänlig. Det framgår också att V-tab har…

”Vi ska sopa rent framför egen dörr”. Så inleder Tomas Brunegård, vd och koncernchef för Stampen-gruppen den miljöhandbok som man nyligen publicerat.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Annons