Reklamtillväxt 2012 trots klar dämpning

En reviderad prognosen från IRM pekar på att reklammarknaden kommer att omsätta nästan lika mycket 2011 och 2012 som under rekordåret 2008. Tillväxten bedöms landa på 4,8 procent under 2011 och på 0,3 procent för 2012 jämfört med de föregående åren. Men osäkerheten är mycket stor skriver man i ett meddelande.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Annons