Oatly beväpnade sig med t-shirts för att bemöta hatet

Oatlys t-shirts som ska vara "plåster på såren" för de tittare som aldrig får tillbaks sina 30 sekunder är sedan länge slut.
Oatlys t-shirts som ska vara "plåster på såren" för de tittare som aldrig får tillbaks sina 30 sekunder är sedan länge slut.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Promotion eller Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Annons